måndag 7 februari 2011

Phu...

Jo då, jag lever! Jag är på fötterna men magen vill inte vara med. Den matvägrar så jag får tvinga i den mat vilket gör att vi inte alls är övverens och att mitt återhämtande tar långre tid än väntat. Jag blir hemma imorgon också, helt enkelt av den anledningen att jag inte orkar jobba. Sjuk är jag ju inte men så svag att minsta ansträngning får mig att bli svimfärdig.

Jag utmanade ödet och tog Linnéa till simskolan ikväll. Hon har missat två gånger i rad och Mikael kunde inte ta sig ur sitt styrelsemöte så det var bara att bita ihop. -"Bara att köra dit, lägga fram baddräkten, sitta och vila när hon simmar, duscha ungen, lägga fram kläderna och köra hem. Det orkar jag!" Inte. Fy bubblan vad jag kände mig kass när vi kom hem.

Ändå skönt att ha det gjort...

Inga kommentarer: